fredag 8. august 2008

Long time, no see.


Tro det eller ei, men jeg lever. Lever i beste velgående faktisk, litt trøtt og slapp for øyeblikket bare. I natt kom jeg hjem fra Lesvos, ei øy i Hellas som jeg har tilbrakt de to siste ukene på. Bestevenninna mi har vært med meg dit, og det har vært tidenes ferie, i allefall fra min side! Selv om det var godt å komme hjem til min egen seng og venna mine, må jeg ærlig innrømme at jeg allerede nå savner øya, det fine været og de kule folka vi ble kjent med der nede.

Jeg har tenkt å begynne å blogge igjen, litt etter litt. Men jeg vil begynne ved scratch igjen, derfor jeg har slettet alle de gamle innleggene mine. Kanskje litt dumt, men gjort er gjort. Fremover nå kommer jeg iallefall til å begynne å skrive av og til, men kjenner jeg meg selv rett er det ikke lenge til jeg er tilbake der jeg slapp igjen.

24 kommentarer:

Ireneelise sa...

Godt at du er tilbake!
Jeg har selv hatt min "time of", og det var i grunn ganske så deilig.

Kristina sa...

Det var bra, for jeg har savna bloggen din!

frokenlund sa...

Velkommen heim :D

Jeanette sa...

Så bra :D

Maria Helene Nilsen sa...

Velkommen tilbake igjen. Håper at du har hatt en fantastisk sommerferie og pause fra bloggen. Og jeg synes at det er kjempebra at du klarer å komme tilbake etter du har hatt en pause.

17 år fra Molde sa...

du e tilbake! :D høres ut som du hadde det heilt topp på den øya i Hellas :) Hellas e herlig<3

kjempe fint bilde, og glede me til å lese bloggen din igjen :-)

Anonym sa...

Så gøy at du er tilbake:-)

Salatbolla sa...

heihei velkommen tilbake! =) koselig!

www.kristinakh.com sa...

deilig å begynne på nytt igjen. har gjort det samme selv for en stund siden :)

Annalfabet sa...

Bra du er tilbake!

Michelle sa...

Så bra at du er kommet tilbake! :) Gleder meg til å lese mer! :)

Overland sa...

høres bra ut :)

Agnethe sa...

fint at du er tilbake :)

hanna sa...

jeg var i lesvos en gang for lenge siden! var det like fint der fortsatt? :)

Kristine sa...

blogg meer ingeborg, savner bloggingen din. nydelig bilde av deg :-)

victoria sa...

WHEERE DID YOU GO ?!

Camilla Didriksen sa...

Bra du er tilbake :) Håper du blir for en stund nå!

Anonym sa...

Godt du er tilbake :D

Karoline sa...

Nå er det LENGE siden du har blogget søta..!<3

Overland sa...

nytt innlegggg

Ane Bendiksen sa...

Høres ut som du har hatt en alle tiders ferie i Hellas.
Elsker den plassen der <3.
Men det er bra at du er tilbake =D.

Ingeling sa...

så søtt bilde:)

Karoline sa...

JAAAA! Godt å se du lever skjønne du<3

Anonym sa...

Åh, heldiggris. Velkommen tilbake til Norge og til bloggverden! :D